2013. március 30., szombat

11.rész(a találkozás)

Másnap délelőttöm unalmasan telt. Harry írt SMS-t, hogy este fele beugrik értem.
Egész nap nem csináltam semmit. Amikor körülbelül 5 óra volt elkezdtem ruhát keresni magamnak. Jó idő volt. Ezért egy mini szoknya és ing mellett döntöttem. Kezdtem valamit a hajammal. Egy kicsit sminkeltem és kész is. Elő kerestem egy retikült és bele pakoltam a telefonom és a többi apróságot. Pont elkészültem amikor megcsörrent a telefonom. Harry volt.
Gyorsan felkaptam.
-Szia.-kezdtem rögtön.
-Szia, itt vagyok lent. Készen vagy?
-Igen, rohanok.-mondtam, már az ajtó fele indulva.
-Nem sietünk. Csak nyugi.-mondta csendes hangon.
-Rendben. Mindjárt lent vagyok.-és ezzel kinyomtam a telefont.
Lassítottam a tempón ahogy azt Harry kérte. Kimentem és egy gyönyörű BMW állt a parkolóban. Harry a motorház tetőn űlt és lógatta a lábát. Amikor meglátott leugrott és megpörgette a kulcsokat az ujja körül.
-Indulhatunk, hölgyem?-és már nyitotta ki nekem az ajtót.
-Természetesen, uram.-nevettem. Beültünk mindketten és Harry sebességbe tette az autót.
-Egy kicsit izgulok.-mondtam.
-Nem kell. Hidd el minden a legnagyobb rendben lesz.-válaszolta az utat bámulva.
-Úgy legyen.
-Amúgy,hogy érzed magad itt Londonban?-kérdezte mosolyogva.
-Legszívesebben ide költöznék. Csak ez lehetetlen.-hajtottam le a fejem.
-Miért lenne az?-vetett egy oldalpillantást rám.
-A suli, a pénz ...meg persze a szüleim miatt.
-Jól van tudod mit? Tereljük a témát. A ma este arról szól, hogy felvidulj. Ne foglalkozz mással. Élj a mának!!-az utolsó mondatot szinte kiabálta. Ez erőt adott és bólintottam. Eközben Harry lefékezte a kocsit és egy gyönyörű ház előtt megálltunk.
-Megérkeztünk.-mondta a combomra téve a kezét.-Készen állsz?
-Igen.-mondtam határozottan.
Erre Harry megcsókolt.
-Csak,hogy magabiztosabb legyél.-kacsintott rám. Elmosolyodtam és már szálltam is ki. Harry bezárta a kocsit és megfogta a kezem. Elindultunk befele.
-Megjöttünk!-ordított Harry.
-Héé! Na végre!-hallottam egy kiabálást.
-Na nézzük kit hoztál.-lépett elő Niall.-ömm...rád emlékszem.
-Igen? Akkor talán bocsánatot is kérhetnél.-léptem elé.
-Nem kérek bocsánatot a semmiért.-és elfordult karba font kézzel.
-Sziasztok!-jött oda Louis és Liam.
-Sziasztok.-köszöntünk Harry-vel egyszerre.
-Ő itt Olívia. Magyarországról.-mosolygott.
-Hu, Magyarország?-kérdezte meglepődve Liam.
-Várjunk csak.-szólalt meg Louis.-Emlékszem rád. Az autógramm osztásnál. Te vagy az a nyugodt lány..!!-sikongatott.
-Hát igen.-mosolyogtam rájuk.
-Na szóval, srácok..-kezdett bele Harry.-Az van,hogy Olívia és én együtt vagyunk,de.....
-Tessék???-vágott közbe Niall.
-Had mondjam végig. Szóval. Nem szeretném ha ez nyilvánosságra kerülne. Mivel még friss a dolog.-karolta át a derekam. Én rá mosolyogtam.
-Hazz...-sóhajtott Louis.-Ugye tudod,hogy így megszeged a törvényünk.
-Mi? Milyen törvény??-kérdeztem meglepődve.
-Te még el sem mondtad neki?-mondta Louis.-"Rajongó az rajongó és nem barátnő!" ez a mi saját törvényünk.
-Harry?-néztem rá.
-Figyu ennek semmi értelme..-kezdte Harry.
-De, Harry, igen is van. Tudod jól,hogy egy rajongóban nem lehet megbízni. Ki tudja,hogy milyen dolgokat ad ki rólunk a nyilvánosságnak??-háborodott Louis.
Nekem kicsordult egy könnyem és elfordultam.
-Én soha se tennék olyat amivel ártok nektek. Mielőtt ítélkeznétek..ismerjétek meg az embereket...-szipogtam.
-Bízzatok benne..-súgta Harry a srácoknak.
-Ne haragudj,Olívia.-ölelt meg Louis.-Szerintem jól kijövünk majd egymással.
-Dobjuk fel a hangulatot..!!-és Harry pár percre eltűnt. Utána egy üveg borral tért vissza.
-Ácsi!-szóltam rá.-Így kivisz engem haza?
-Úgy tűnik ma nem mész haza.-bökte meg az oldalam a könyökével Liam és elnevette magát.
Próbáltam tiltakozni,de hiába. Végül én is beláttam,hogy rám fér egy kis lazulás.
-Hol van Zayn?-kérdezte Harry.
-Nem tudom. Megyek megkeresem.-szólt Niall.
-Én meg kiszaladnék a mosdóba. Hol van?-kérdeztem.
-Menj végig a folyosón és az utolsó ajtó jobbra.-segített Liam.
-Köszi.-mosolyogtam rá.
Miközben mentem el még halkan hallottam a beszélgetésüket.
-Nagyon kedves lány.-mondta halkan Louis.
-Hidd el bízhattok benne.-mondta Harry.
Még pár dolgot mondtak de azokat már nem értettem.
Megtaláltam az ajtót. Kinyitottam és...és ott állt Zayn egy szál alsó gatyában.
-Oh..bocsánat!-rohantam ki az ajtón.
Mindenki rám nézett. Már Niall is ott volt.
-Mi történt?-kérdezték majdnem egyszerre.
-Zayn...-nyögtem ki.
-Hát legalább megtaláltad.-nevetett Lou.
Letelepedtünk a nappaliban. Pár perc múlva Zayn is oda jött.
Én felpattantam a helyemről.
-Szörnyen sajnálom.-mondtam lehajtott fejjel.
-Semmi gond.-válaszolta.
Harry is felállt.
-Zayn! Ő itt Olívia. A többit majd később elmesélem.
-Szia Olívia! Örülök,hogy megismerhetlek.-mosolygott Zayn.
Harry kiosztotta a poharakat és mindenkinek töltött.
-Na szóval srácok. Azért hoztam át Olíviát mert eléggé rosszul érezte magát és azt szeretném ha felvidítanánk.
-Erre semmi szükség.-mondtam.
-De van!-mosolygott Harry.
Koccintottunk és mindenki megitta a poharában lévő bort. Mindenkinek öntöttek még. Elég sokat ittunk.
Zayn bekapcsolta a zenét és elkezdtünk táncolni.
Én Harry-vel.
-Hogy érzed magad?-kérdezte tánc közben,közel hajolva Harry. Amitől rettentően érezni lehetett rajta az alkohol szagát. De nem foglalkoztam vele. Örültem,hogy itt lehetek.
-Remekül!-kiáltottam és egyedül táncoltam tovább. Mindenki elég viccesen nézett ki. Lou tánca a legnagyobb.










A tánc közben észre vettem,hogy Niall engem figyel. És ő nem is iszik. Egy kicsit fura volt. De nem volt kedvem ezzel foglalkozni. Inkább táncoltam tovább. Egyszer csak valaki elkapta a kezem és elrántott egy másik szobába.
Harry volt.
-Mit csinálsz?-kérdeztem. Nem válaszolt. Hanem megcsókolt. Nem tiltakoztam. Vissza csókoltam. Szorosan ölelt. Egyre jobban haladt le a keze a derekamon.                                
       -Harry. Én ezt nem akarom.-toltam el magamtól.
   -Olívia ne már.-lépett közelebb.

 


 -Harry...holt részeg vagy. Ennek így semmi értelme.-mondtam.-De ugye tudod,hogy szeretlek.-öleltem meg.
   -Tudom. És hidd el nem tudsz olyat tenni vagy mondani ami miatt már nem szeretnélek.... Szeretlek.-ölelt vissza.        
                                                       

3 megjegyzés:

  1. Jó lett:) Kövi rész mikor lesz?_)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :] ha növekedne az olvasók száma akkor lelkesebben írnám. :'c de szerintem pár nap és fent lesz.:]

      Törlés