2013. március 3., vasárnap

1.rész (reménytelen álom....)

    Sziasztok ! Az én nevem Olívia. Egy átlagos tizenéves lány vagyok. Minden reggel felkelek és iskolába megyek. Vissza szájalok a szüleimnek és magamra csapom az ajtót. Vannak reménytelen álmaim. A sok közül az egyik,hogy találkozok a One Direction banda tagjaival. Tudom nem sok esély van rá. De apukám mindig azt mondja,hogy az álmainkat sosem szabad feladni és,hogy küzdeni kell értük!Hát igen. Ahogy láthatjátok az én történetemet fogom elmesélni nektek. Azért gondoltam úgy,hogy ezt megosztom mindenkivel,hogy ti se adjátok fel az álmaitokat,mert sosem lehet tudni.
    
    Hétfő reggel van. Majdnem ,hogy zombi állapotban csoszogtam be a fürdőbe. Aránytalanul göndör hajamhoz még csak hozzá se mertem nyúlni. Felkaptam magamra egy egyszerű pólót és egy sötét farmert. Két mozdulattal ki szempilla spiráloztam magam. Ezzel letudva a reggeli készülődést. Lerohantam a konyhába és már kanalaztam is be a zabpelyhet. Gyors fogmosás és elindultam az iskolába. Általában mindig elkések, szokásom. Ezúttal is ez történt. Becsengetés után 5 perc-el estem be a terembe. Hihetetlen nagy mázlimra a Tanárnő még nem volt bent. Egy gyors mozdulattal lehuppantam a helyemre. Pár perc múlva betipegett a 20 centis magassarkújában Steiner Tanárnő. Szokás szerint megint miniszoknyában a fiúk örömére. Fiúk...nekem csak öt fiú létezik! Már megint. Mindig ez van. Mindenről és mindenhol a 1D-s fiúk jutnak az eszembe. Persze,hogy ők jutnak eszembe hisz olyan tökéletesek. Elhessegettem a gondolataimat és próbáltam koncentrálni. Túlestem az első órán aztán a többin is,és ezzel vége mára a sulinak! Rohantam haza. Nem volt otthon senki. -Ezaz!-gondoltam magamban. Oda siettem a géphez és 1D-t ordíttattam. El kezdtem böngészni a neten és ráakadtam valami érdekesre. Általában nem dőlök be a neten lévő nyeremény játékoknak. De ez most más volt. A One Direction következő koncertjére jegyek és repülőjegyek. Muszáj volt elolvasnom. Ezt írták: "Szeretnél egy jegyet a One Direction következő koncertjére,Londonban? Ha igen nem kell mást tenned mint,hogy ide beregisztrálsz és megadod a telefonszámodat. Kettő nap múlva 2 jegyet sorsolunk ki. Légy te az egyik szerencsés tulajdonod!" Nem is gondolkodtam rajta sokat. Beregisztráltam. Már csak annyi volt a tehendő,hogy várjak. Tudtam,hogy ha nem nyerek jegyet akkor véglek feladom ezt a "reménytelen álmot".
 
 Eltelt két nap. Izgatottan vártam hogy csörögjön a mobilom vagy jöjjön e-mailom,de semmi. Leültem a géphez és megnéztem a sorsolási eredményt ami eddig még nem volt kiírva. Szomorúan olvastam: "Az egyik jegy már elkelt. Mindenki izgatottan várja a következőt. Már csak egy jegynek nincs gazdája. Pár óra és kiderül,hogy ki viheti haza." Felballagtam a szobámba és ledőltem az ágyamra. Nem is akartam ezzel törődni. Tudtam,hogy semmi esély rá,hogy a több millió lány közül pont én legyek. Úgyhogy próbáltam kiverni a fejemből a One Direction koncert jegyeket. 

9 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett!!! Nagyon várom a következő részt!!! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.:) pár nap és kint lesz a következő!

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! :33 kövit gyorsan! ♥ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :3 nemsokára hozom és remélem azt is elolvassátok! :)

      Törlés
  3. Ha nem hozod mèg màr èn èn nem tudom mit csinàlok veled! Ez elkèpesztöen jó! Mondjuk lehetett volna egy kicsit hosszabb de rohadt jó!
    Puszi , xx

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm! lehet hogy már holnap hozom :) nem hittem hogy ekkora sikere lesz :D

      Törlés
  5. nagyon nagyon tetszik légyszi siess a folytatással:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) remélem,hogy ma már elkészülök vele.

      Törlés