2013. augusztus 16., péntek

22.rész (sajnálom)


Kattints ide! /itt egy szép szám/

Sok ember fél a sötéttől,vagy az elhagyatott helyektől. Valaki fél a kígyóktól,pókoktól. De én ennél jobban még soha életemben nem féltem.  Rettegek attól,hogy elveszítem azokat akiket szeretek. És most két zöld szempár,ami tele van csalódással vizsgálja az arcomat, azt kutatva,hogy ez biztos csak egy átverés. És amikor rájön,hogy ez a valóság könny gyűlik a szemébe...

-Ez miatt volt ez az egész, igaz?-kérdezte,de nem igazán hangzott kérdésnek.
Könnyek szöktek a szemembe.
-Harry én...-szipogtam,de félbe szakított.
-Legalább most ne kezdj el hazudozni!-utasított,könnyekkel küszködve.-Olívia...tudod én soha életembe nem szerettem senkit se úgy mint téged....és még mindig szeretlek,de így ez nem...nem.
-Harry én szeretlek...mindennél jobban,csak...-ismét félbeszakított.
-Csak Niall-t is szereted.-mondta.
Erre nem mondtam semmit,csak lehajtottam a fejem.
Végül vettem a bátorságot és a szemébe néztem.
-Sajnálom, Harry...-nyögtem ki.
Ő nem mondott semmit. Kínos csend vett minket körül.
-Harry..csak adj egy kis időt,hogy rá jöjjek kit is szeretek igazán.-törtem meg a csendet.
Harry rám vetett egy elfogadó nézést és elindult,de aztán megtorpant és vissza fordult.
-Nem érdekel meddig kell rád várnom én várni fogok. Ha kell életem végéig,mert halálom napjáig szeretni foglak. És nekem csak az a legfontosabb,hogy boldog legyél,és ha vele vagy boldog akkor legyél vele.-mondta még mindig könnyek között.-..Szeretlek...-suttogta,és elment.
A lábaim elgyengültek és térdre rogytam,és a földre hajolva sírtam.
-Én is szeretlek...-mondtam,de ekkor már Harry elment.
Zayn leguggolt mellém,megsimogatta a fejem és magához ölelt.
-Shhh...-súgta a fülembe.-Minden jóra fordul. Csak előbb rá kell jönnöd,hogy TE mit akarsz. Ne mások elvárásai szerint élj. Tedd azt amit szeretnél és amit a szíved diktál.
-Köszönöm Zayn. Te tényleg jó barát vagy. Mindig azt mondod amit kell.-mosolyogtam rá könnyes szemekkel.
-Na gyere.-húzott fel a földről.-Már kezd sötétedni,menjünk haza.

Pár perc múlva már az ajtó előtt álltunk. Hangos nevetés hallatszott ki bentről. De nem fiú hang,hanem lány.
Zayn kinyitotta az ajtót és amint belépett egy vörös hajú lány ugrott a nyakába.
-Uram isten!!! Zaaayn!!-kiabálta,de nem angolul,hanem magyarul.
-Ohh..hello.-mondta Zayn amikor levegőhöz jutott.
A vörös hajú lány végre elengedte és felém fordult.
-Szia, Olívia!! Megérkeztem!!-ölelt meg a kissé pörgős barátnőm.
-Szia Anna....-köszöntem kicsit meglepve.- Ja tényleg..mondtad,hogy jössz..-motyogtam magamba.-De hogy találtál ide?
-Ja,hát felhívtalak,hogy itt vagyok Londonban, de itthon hagytad a telefonod és Liam vette fel és ő útba igazított.-hadarta Anna.
-Szerencse,hogy jól megy neked az angol.-mosolyogtam.
-Ohh!! Annyira örülök,hogy itt vagyok!!-ölelt meg.
-És mióta vagy itt?-érdeklődtem.
-Még csak pár perce.
-Hát akkor még alig beszélgettetek. Na de had menjek be az ajtóból.-nevettem.
-Sziasztok fiúk!-köszöntem.
-Szia!
-Hali!
-Szia,Olívia!
-Látom megismerkedtetek Annával.-mosolyogtam.
-Hát ja..-harapott a szájába Lou.-Csak tudod..nem maradhat itt,nem tud hol aludni.
-Ezt hogy érted? Csak nem fogom az utcára tenni a legjobb barátnőmet!-háborodtam fel.
-Olívia.-jött oda Liam.-Nyugodj meg.
-Hogy nyugodhatnék meg? Majd megoldjuk valahogy. Hiszen én is elférek..ohh...-és ekkor rájöttem a következő problémára.-Nekem sincs helyem...
-Dehogy is nem!-mondta Liam.-Harry szobájában.
-Tudjátok...Harry és én szakítottunk.-mondtam.
-Hogy miiii?!!!!-kiabált Anna.-Te jártál Harry Styles-al??!!
-Igen Anna...nyugi.
-Majd hozzá szokik a helyzethez.-suttogtam a többieknek.
-Várjunk...-szólalt meg Lou.-Szakítottatok?? De miért?? Mi történt??
Nem mondtam semmit csak Niall-re néztem.
Niall felhúzta az egyik szemöldökét,mikor Lou és Liam is rá nézett.
-Őm.-ráncolta a homlokát Lou.-Mi ez a nézés? Mi történt?-kérdezte,de most már nem tőlem,hanem Niall-től.
Niall nem tudta,mit mondhatna,ezért csak vakarászta a fejét.
-Olívia.-jött oda hozzám Liam.-Most már engem is érdekelne,hogy mi ez az egész.
 Ekkor Harry lépett be az ajtón. Síri csönd lett és nekem egyszerre minden problémám ki akart törni. Nem bírtam tovább. A dal,az érzelmeim Niall-el,a Harry-vel való szakításom, Mr.Brown az üldöztetéssel, Lou és Liam kérdezősködése és Anna aki nem képes kordában tartani magát. Ez egyszerűen túl sok. Teljesen felidegesítettem magam,a szívem olyan gyorsan vert mint még soha és a hideg rázott. Annyira gyorsan kapdostam a levegőt,mint ha fuldokolnék. A fejem egyszerre nehézzé vált és az előttem lévő arcok elhomályosodtak. És ekkor összeestem.







6 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    Húha, irtó jó lett!:D Remélem hamar érkezik a folytatás!!:D
    Rose X.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Köszönöm! De igy utolag visszaolvasva pár dolgot változtatnék benne, csak már muszály volt felraknom, mert elutazok.
      Sajnálom most egy ideig nem tudok hozni új részt.
      Puszi.neharagudj!

      Törlés
    2. AztASzentSzart :DD
      Én rendesen elsirtam magam mikor Harr közölte, hogy örökre várni fog rá ès szeretni fogja! :") Sies.

      Törlés
    3. Örülök,hogy meghatott a történetem.
      Most bizonyos okok miatt nem tudom írni,de amint lehetőségem lesz rá megírom. A következő részt kárpótlásul a várakozás miatt hosszabbra tervezem!:)puszi

      Törlés
  2. Szia újra!:D
    Meglepi vár az oldalunkon!:)) ---> http://aplacewheredreamscametrue.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés